20 November 2010

i'm back..........

rupa2 nya dah lama aku x menulis dlm blog ni...hampir 7 bulan....hehehe..kalau mengandung tu dah besar dah perut hihi..dalam 7 bulan tu dah macam2 perkara yang terjadi.....
23 oktober 2010......tarikh keramat yang akan ku kenang sampai bila2..abah tersayang pergi meninggalkan kami sekeluarga..perginya tanpa pesan...dia menghembuskan nafas terakhir di tmpat tidurnya seorang diri tanpa sesiapa disisinya....abah..semoga abah tenang disana...anak2mu akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mu disana...malam tu aku sempat berbual dgn abah melalui telefon....abah cakap abah nak pegi duduk kat pondok....dia rasa bosan duduk sorang2...lama jugak kami berbual malam tu....ade jugak la luahan hatinya....biasala orang tua...last perbualan..."esok ,lusa telefon lagi abah ye...waktu mcm ni jugak..esok ptgnya aku dpt panggilan telefon yang abah dah xde...tiada lagi suara abah..tiada lagi gula2 yang abah selalu bagi pada cucu2nya..abah pergi dgn niat yang baik....semoga allah mencucuri rahmat keatas roh abah..amiin

09 november 2010....my birthday huhu...dah tua...29 tahun.semoga aku dapat menjaga suami dan anak2ku dgn baik....ya allah semoga aku dapat menjalankan amanah dan tanggugjawab ini dgn sempurna dan baik

banyak lagi sebenarnya yang nak ku tulis..tapi internet ni very2 slow...jap2 putus...nnt smbung lagi..

No comments:

Post a Comment