24 November 2010

Baby haris yang malang...


pipi saya yang tembam!!

Tajuk macam suspen je...hehehe...baru2 ni masa haris tengah main2 aku terkejut tgk pipi haris lain mcm je...baby haris ni dalam kategori tembam la jugak..aku tgk betul2 memang bengkak..tapi haris x dela meragam ke ape ke...aku mula rasa risau...mula terfikir mcm2..aku ajak suami ku pergi ke klinik..doktor cakap cuma bengkak kelenjar je...lega la skt...doktor ckp biasanya budak akan demam...tp alhamdulillah haris sampai ke surut bengkak tu x demam2..memang kuat antibodi haris ni....alhamdulillah..balik dr klinik aku sapu kat tempat bengkak tu nila campur ngan cuka...untuk sejukkan tempat bengkak tu..itu kira petua orang tua2 la agaknya..nasib baik haris x meragam masa sapukan ubat tu..cuma dia rimas je la..
besar tak pipi saya?
rimasnyeee!!
tidur lena...
dah terlena

No comments:

Post a Comment